elszöktem, elmenekültem egyszerűen nem bírtam tovább egy olyan ember oldalán tovább élni aki kicsit sem becsül meg s nem szeret..hogy miért voltam vele eddig? én is hányszor, de hányszor könnyes szemmel feltettem magamnak ezt a kérdést.. talán szerettem vagy csak a puszta fájdalmat élveztem? naa, de mégis ki élvezi azt ha szenved? annyi kérdés.. annyi megválaszolatlan kérdés ami még máig itt a fejemben, de tudom, hogy azon az estén mikor eljöttem jól döntöttem..és, hogy miért maradtam vele oly sokáig máig sem tudom.. azt hiszem szerettem ahogy csak egy nő szeretni tud egy férfit...de egy idő után a női szív sem bírja tovább..az enyém sem bírta azt a sok fájdalmat, a sok szenvedést a sok átsírt éjszakát...tudtam, hogy így lesz a legjobb és reméltem, hogy nem jön utánam..és nem is jött..hisz miért jött volna? NEM SZERETETT!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon