emlékszel még amikor együtt nevettünk? ha bánatos volt egyikünk, akkor együtt sírtunk, emlékszel mennyire jó barátok voltunk? sosem hittem volna, hogy ilyen jó barátok leszünk, mindig melletted álltam ha kellett, és te is mindig segítettél támaszként a szívemen, ha bajban voltam nem fordultál el tőlem, ahogy én sem és segítettem ahogy tőlem tellett, mindig meg tudtál nevettetni engem, még akkor is ha azt hittem, hogy nincs már nincs mit tennem. emlékszel azokra a pillanatokra? mikor nem voltunk egyedül a rossz napokon? én emlékszem rá és örökre bennem él, és azt ígértük, hogy barátok maradunk te és én, de egy ideje már nem vagyunk olyan jóba, nem állunk egymással már úgy szóba, pedig nekem te vagy a legjobb barátom, és azt, hogy így eltávolodtunk én sajnálom, hiányzik a barátságod, hiányzik a közös boldogságunk, örülnék ha olyan lenne a kapcsolatunk mint anno, hisz te voltál az egyetlen kire barátként tekintettem, kérlek tudasd velem ha neked is fáj, ha neked is hiányzik ez a "régi "barát, kérlek legyen régi a kapcsolat, és legyünk újra barátok, a legjobbak

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon