az elsőt nem felejtem el ...


' sokszor kérdem,hogy vajon gondolsz-e néha rám..ha valamikor rád tör az emlék,mint ahogy rám is néha talán..ha nem is a múlt kísért már, azért néha érzed még,mert egy szerelem sem múlhat el nyomtalan..mindig lesz, miből sosem elég..az elsőt nem felejtem el,de valamiért mindig mennem kell..a történet csak így kerek..ha mondom, elhiheted nekem sose volt rossz semmi veled..az elsőt nem felejtem el,ugyanúgy már nem lesz még egyszer..a történet csak így kerek..az elsőt nem felejtem el..bárhol is járok..tudom, hogy nem leszek egyedül én..túl sok a zaj..túl sok az emlék..tudhattam volna a legelején..mert az ami volt,már oly távol jár..de néha érzem még,hogy egy szerelem se múlhat el nyomtalan mindig lesz, miből sosem elég ... '

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon