szép volt a sorstól, hogy utamba ejtett. '

egy csók. többet mond minden szónál. '

a kulcs .. és ez nagyon fontos! hogy találj valakit. akinek az őrültsége. passzol a tiedhez. *

ha szeretsz valakit tiszta szívből. akkor sohasem felejted el. nem számít mi történt. mennyi idő telt el. szeretni fogod örökkéééé. *

valakit szeretni. azt jelenti. hogy egy mások számára láthatatlan csodát látni. L

a felnőttséggel. kapcsolatbann.. talán az a legnehezebb dolog. hogy mindig azt kell tenned. ami a helyes, még akkor is, ha ezzel a szíved ellen cselekszel. '

létezik. a szőke herceg, csak az ENYÉM barna. *

nem ma. nem holnap. talán nem egy év múlva. de valamikor, valahol. együtt leszünk. és az a nap lesz az 'örökké kezdete'..

egyik rossz. miért nem törli el a másikat. ?

az érzések.. mások szívében. meghaladják a képzelőerőmet.. ^^''

és Ő.. úgy tesz. mintha keresne egy álmot.

'elmúlt a jó idő , megtört a rend . és néhány mondat , és egy nevetés dallama visszacseng . elmúlt a jó idő , elment veled , s ami itt maradt az nem nagyon kell nekem..'

én várok rád. hogyha várni kell. mert érzemm jössz.. és itt leszel, többé nem engedlek el.

nekem nincs szükségem hercegre. nem kell, hogy szőke és kék szemű legyen. nem, nem kell. nekem te kellesz. de te most. és mindörökké!

álmodni jó. hisz akkor tudod. hogy van egy világ, ami CSAK a tiéd. :)

feladok érted mindent. leszel cserébe TE a mindenem. ??

akármikor, mikor szomorú vagyok. azért mert pokolian hiányzol. emlékeztetem magam azokra a pillanatokra. *

minden megtudható egy emberről. csak az nem, hogy mitől lát benne csodát egy másik.

valami meg van benned. ami el nem enged. *

a szerelem két ember. közös ostobasága. ha az egyik ember már nincs benne ebbe az ostobaságba. akkor az már nem szerelem. legalábbis. nem olyan igazi fajta.*

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon